Proč nechceme (a nemůžeme) být nejlevnější
Naším cílem je zákazník, který bude spokojený po celou dobu pouívání produktu či sluby, ne zákazník který bude uspokojený jen s momentálně nízkou cenou. Firem které svoje podnikání zaloili pouze na nejniší ceně denně vzniká mnoho a také jich denně mnoho zaniká. My se rozhodli jinou cestou.
Doufáme, že námi dodané zboží a služby Vám budou sloužit jako prostředek ke zvýšení Vašich zisků, nikoliv jako oblast kde je moné uspořit náklady.
„Nemusíte být originální za kadou cenu, ale originalita není zadarmo".
Zvažte sami na základě následujících argumentů, zda-li je pro vás důležitější cena nebo kvalita:
Nabízíme pouze zboží dobré kvality
Pokud někdo nabízí zboží neznámé značky či kvality, nebo sice zboží značkové, ale niší výrobní skupiny jakosti (což není možné mnohdy pro běžného spotřebitele jednoduše rozeznat), nakoupil ho nejspíše za nižší cenu a může ho také levněji prodávat. My ale chceme, aby byl zákazník spokojen a vracel se. Proto dodáváme pouze kvalitní zboží za standardní ceny.
Neomezujeme záruku
Pokud někdo omezuje záruku na zboží, či vytváří takové podmínky pro reklamace, že zákazníka od případné reklamace odradí, pak ušetří nemalé prostředky o které můe snížit svojí marži při prodeji. Kadé řešení problému či reklamace vyžaduje jisté množství administrativy a času. Proto se jim firmy s nízkou marží snaží vyhýbat. My chceme pouze spokojené zákazníky. Proto se řešení problémů a reklamací nevyhýbáme, a řešíme je vždy ke spokojenosti zákazníka.
Poskytujeme odborné poradenství a servis
Pokud někdo nepotřebuje či podceňuje odborné poradenství a dostupný servis, může obchodovat s firmou, která šetří na lidských zdrojích. My chceme našim zákazníkům poskytnout vždy perfektní a úplné služby. Proto zaměstnáváme potřebné mnoství odborných pracovníků a investujeme do jejich rozvoje a kvalit.
Záleí nám na budoucnosti firmy
Pokud někdo levně získá (výhodně zdědí, zprivatizuje či koupí v drabě) firmu nebo technologie, které postupně spotřebuje a nehodlá je nadále obnovovat, tak si může dovolit poskytnout jiné ceny, než firma která koupí a splácí technologie které a používá a ze zisku musí ušetřit na další investice do obnovy a rozvoje těchto technologií. My to s naším podnikáním myslíme vážně, takže tady chceme být i příště, až se na nás znovu obrátíte. Proto myslíme i na naší udoucnost a investujeme do ní.
Spolupracujeme s profesionály
Pokud se někdo soustředí na získávání zakázek díky svojí ji vybudované image nabídkou nízké ceny, a ty pak nechá realizovat subdodávkami levných firem, tak výsledek asi nebude příliš odpovídat proklamované kvalitě. Pokud Vám chceme poskytovat špičkové a profesionální služby, chceme také spolupracovat s profesionály. Proto spolupracujeme s vybranými partnery, kteří mají odpovídající technologické vybavení i personální obsazení, jenž jsou zárukou kvalitně odvedené práce a vstřícnosti při řešení případných problémů. Proto ceny které Vám nabízíme nejsou sice nejlevnější, ale také rozhodně nejsou nejdraší. V žádném případě však případný cenový rozdíl nedosahuje ani hodnoty naší i Vaší práce kterou bychom museli vynakládat na neustálé poptávání trhu při honbě za dosažení co nejmenší ceny, ani ceny za řešení různých případných následných problémů.
Předkládáme pouze korektní nabídky
Mnoho cenových nabídek má za úkol nalákat zákazníka a pak mu z různých důvodů vnutit něco jiného nebo mu po čase na dalších zakázkách zvednout ceny. Rovněž mnoho „výhodných" nabídek nemusí často obsahovat některé související, přípravné či dokončovací práce. Pokud nabízíme nějaké služby či zboží, pokládáme za korektní, aby jsme zákazníkovi sdělili konečnou cenu i za celkové náklady s tím případně spojené. Vyhne se tak nepříjemnému překvapení, až se investice do zdánlivě levného zboží či služeb na dodatečných nákladech zněkolikanásobí.